fredag 20 september 2013

passiv inkomst är inte passiv

Det svåra med att jobba online är att hålla sig "up-to-date" hela tiden.
Allt går så fort ..... fantastiska inkomst möjligheter öppnas och stängs hela tiden.

Så man ska inte lägga allt i ett enda företag och tro att man kan luta sig tillbaka och se pengarna rulla in.

Det bästa är att hitta företag som varit igång ett tag för de har hunnit rätta till sina skavanker :)

För att vara framgångsrik bör man fokusera på ett enda företag och marknadsföra det hårt.... samtidigt ska man inte ska fokusera på bara ett företag för det är dumt att lägga alla ägg i en korg.... ja ni hör ju själva hur motstridigt det låter :) och det är motstridigt.
Därför är det bra om hittar företag som kompletterar varann.

Jag gör inte rätt som pushar 2 team men jag tycker båda har bra idéer så jag kan inte utesluta någon av dem.
Tyvärr så gillar ju inte teamledarna att man tillhör 2 team men jag bryr mig inte om det utan ser bara till att hålla isär dem vilket resulterade i att jag har flera facebook konton och flera bloggar.... mer jobb men jag får ta det.
I den här svenska bloggen kan jag ju säga vad jag vill för de kan inte svenska :D

Vad jag egentligen skulle säga är att det finns inget som är helt passiv inkomst, iallafall inte från början, man måste tillbringa mycket tid på att hitta likasinnade människor ( såna som vill ha inkomst online) så det beror helt på hur gärna man vill lyckas..... vill man nåt jobbar man för det även fast de flesta tycker man är tokig :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar