fredag 11 mars 2016

yourwebbase och e-earn.it

YWB blir bara bättre och bättre. Det är många komponenter som byggs samtidigt och det är lärorikt att få vara med att bygga upp ett nytt företag. 
Alla som kommer in så här tidigt i uppbyggnaden får ju som sagt vara med på allt som händer bakom kulisserna eftersom Jennie sitter på skype och pratar medans hon jobbar.

Yourwebbase har öppnat ett par nya sajter sen sist.
E-earn.it är en av dem. Det är den första delen av ett stort spel som snart lanseras.
E-earn it fungerar som en egen enhet också med vinstdelning och annonsering.

Det ska byggas en marknadsplats inne i E-earn it där medlemmarna kan sälja saker dessutom kan man erbjuda lojalitets belöningar (i form av vinstdelningsandelar) till de som blir månatliga  kunder. T.ex. så har jag en plats som ser ut så här: klicka 

För att få en del i vinsten måste man prenumerera på någon medlems produkt ( som mitt exempel att bli affiliate i karatbars) , för min del betyder det att jag måste betala för dem som blir affiliate i karatbars från min länk inne i E-earn it 


De flesta väljer att prenumerera på annonsplats istället. YWBads säljer annonsplatser och är man med i E-earn it och köper en prenumeration på annonsplatsen e-earn it ad 468x60 och anger sitt medlems ID så blir man med i vinstdelningen. 

 
Eftersom det fortfarande är i uppbyggnadsfasen så är det ett mycket förmånligt pris just nu.
Annonsering + vinstdelning för under 80kronor/månad är möjligt för alla.



Går man med i YWB så får man länken av sin sponsor att skriva in sig i E-earn it 
och tvärtom... går man med i e-earn it först så får man länken till YWB av sin sponsor.



Vill man inte ha vinst delning eller annonsplats så kan man ändå tjäna pengar i både YWB och E-earn it.
Du bygger ju ditt eget nätverk och alla som kommit in tackvare dig är kopplade till ditt konto. 

Båda sajterna är gratis att registrera sig på så det är bara att sätta fart och berätta om detta nya koncept för dina vänner.

Börja med att skriva in dig i YWB 




Eftersom jag startade "Li teamwork Marketing" så marknadsför jag inte bara mina länkar 
utan även andra aktiva medlemmars länk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar