lördag 20 augusti 2016

inkomst hemifrån

Så många människor vill ha inkomst hemifrån och när det till slut finns en seriös person som vill hjälpa till med det så lyssnar ni inte!!! Är ni tokiga??

Under alla mina år online har jag aldrig mött en ärligare person än Jennie... hon pratar mycket men det hon säger är sant... hon lovar ingenting! Hon säger: Ja om tusentals personer laddar ner appen och följer instruktionerna så kommer vi att tjäna pengar men om inte tusentals personer laddar ner den så kommer vi INTE att tjäna pengar... allt handlar om hur folket gör.

Det är det mest ärliga uttalande jag har hört från något program jag nånsin varit med i!!
och genom åren har jag varit med i hundratals... 

Så varför i hela fridens dar laddar ni inte ner appen?? jag vill verkligen veta så skriv i kommentarsfältet nedanför.

Bli inte fast i HYIPs ... de lovar utdelning på insatt kapital som i de flesta fall är olagligt... slösa inte tid och energi och pengar på de som lovar ROI (return of investment) om de inte är registrerade investmentbolag.  Det finns galet mycket som är rena lurendrejeriet

Istället för en handfull personer i tusentals olika program så måste vi bli enade i ETT program... så ett gratis program med en ärlig ledare är någonting inte en enda människa kan förlora någonting på... vi kan bara försöka samlas och om vi lyckas så tjänar vi pengar... så himla enkelt egentligen :)

jag hoppas ni tänker efter en gång för mycket innan ni ger er in i nånting

ha det gott/ misslenali

ladda ner Layar och skanna bilden ;)


p.s
om ni inte är tokiga så finns appen här: Misslenali

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar