söndag 15 januari 2017

your web base CEO Jennie

Jag har nu känt Jennie i 1år och 4 månader och tycker hon är lika faschinerande idag som jag tyckte första gången jag pratade med henne.

Innan hon startade YWB hade hon ett litet företag som hette Invisible Blessings för att hjälpa de värst drabbade människorna.
tex efter en tyfon i fillipinerna 2013 (man kan läsa Jennies berättelse här https://www.youtube.com/watch?v=Wm4NKiUEmJ4) 

Efter det så tänkte hon att man måste kunna hjälpa fler, det finns massvis med människor som lever på 1 dollar om dagen eller ännu mindre..... 

Jennies vanliga jobb inkluderar kunsultverksamhet för olika företag online, däribland var hon konsult åt ett spel företag och såg vilka vansinnigt stora vinster de gjorde sig på spel.

Där föddes den första idén med YWB 
den första idén var att skapa en väldigt stor bas med aktiva människor som kunde utföra microarbeten åt online företag, tex att testa spel, ge omdömmen, svara på frågor (enkäter) osv..... 

Efter att ha  tänkt en vända till så kom hon på att det är väldigt mycket bättre (fast otroligt mycket mer jobb för Jennie) om hon skapade alla spel och sånt själv.... hon hade ju redan kontakter och 15 års konsultarbete online hade ju också givit henne kunskap om hur allt går till.... så varför inte?

Jennie vill förändra världen så hon satte igång i september 2015 och skapade YWB som en samlingsplats för alla som vill vara med och förändra världen eller som vill starta en egen inkomst hemifrån.

så här sa hon för ett år sen: 
Facts:
93 Million people play Candy Crush Everyday
30 million people play Angry Birds Everyday
27 Million People Play League of Legends Everyday
8 Million People Play Farmville 2 Everyday


-So how good of a game do we have to be in order to earn more than the most popular games?  
-Well the truth is we do not even need to come close to being as good as them to make far more
money because we have things they do not have and those things alone are enough. Our patented
pending model allows everyone in the world to play for free...

 it is a free game that can change anyone's life. 

-So are the prizes really that big? Big enough to change someone's life? 
-No they are not. But due to the way our system works
people could earn 5,6,7 and even 8 figures annually from it and that is because the majority of the prize money is actually not paid to the winner. 

If you look at the 7 level referral bonuses you can see that a person who referred just 10 people who all did the same down 7 levels would have 10 million chances to win everytime someone plays and when people are winning several times a day then it
gets even more insane.


-this game is going to make everyone a millionaire? 
-No  I am not saying anything close to that because 95% of people will do what they have always done throughout history when faced with an opportunity and that is nothing
The other 5%, however, could make nice to really incredible money. With 2% actually having the chance to become extremely rich!
 It is a window of opportunity that will be seized by some and missed by most. 
As the 95% wait for it to become a sure thing the other 5% will be doing everything possible that they can to get others to join under them.




Hennes förhoppning är ju att de som verkligen behöver ett jobb och en inkomst är de 5% som verkligen kommer att jobba och förändra sitt liv.

(jobba som gaming agent)

Jag är bland de 5 % som jobbar med Jennie för att bygga detta företag både för att jag vill vara med och hjälpa andra men även för att hjälpa mig själv till ett friare liv.
2010 började jag leta online för att hitta nåt som jag kunde jobba med hemifrån och gick de första åren med i så mycket olika saker så jag tappat räkningen..... alla visade sig vara endera ren bluff eller för kostsamma så jag tappade både modet och tron på ett bättre liv..... men jag lärde mig massor på alla mina misstag så när jag träffade Jennie visste jag precis vad jag skulle kontrollera innan jag gick med.

För alla är det som sagt fantastiskt med ett gratis spel med kontanta vinster så det är en fantastisk möjlighet man ger sina vänner när man frågar om de vill vara med..... vi är som ljusbärare som sprider ljus i världen när vi för detta vidare :)

Bli en ljusbärare du med!! gå med Jennie och förändra världen: här
Det är inget svårt, allt man behöver göra är ju att rekommendera ett gratis spel (gaming agent) ... eller att spela spelet (gamer)!
Man förbinder sig inte till någonting och det kostar ingenting så enklare hjälparbete kan du inte utföra :)

läs mer: här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar