måndag 9 juli 2018

yourwebbase uppdatering

Det är glest mellan mina inlägg nuförtiden.
Jag har försökt berätta om yourwebbase från alla möjliga vinklar för att få folk att förstå hur mycket smartare det vore om världens befolkning bytte plattformar för sina dagliga online aktiviteter.
Föga framgångsrik har jag varit i det.
Det känns som jag har sagt allt redan men jag tycker fortfarande att vi kan bli smartare så jag gör ett till försök att förklara.

Om vi t.ex tar wowapp, det är lika lätt att använda wowapp istället för skype eller messenger.
Fördelen med wowapp är att de delar sina reklamintäkter med alla som använder wowapp och ger också en del av pengarna till välgörenhet.



Om du ser talet 565 på bilden så kan jag berätta att det betyder att jag använt appen 565 dagar i följd vilket också betyder att jag givit några ören i välgörenhet 565 dagar i följd utan att det kostat mig ett enda öre.

Så tänk om alla använde den plattformen när de chattade eller spelade spel.... några ören gånger miljoner av människor blir ju bra med pengar till välgörenhet utan att det kostar något för oss.

Eller tänk på alla som ger sina 16åringar en mobil och har messenger på den... de kunde lika gärna ha gett dem wowapp..... så när de chattar med sina vänner och spelar spel så gör de samtidigt nytta.

Sprida wowapp till sina vänner och bekanta är ju inte svårare än att säga att de ska ladda ner messenger ..... så säg istället att de ska ladda ner wowapp .... och ge dem din länk att registrera kontot ifrån.

Vi som gillar idén med plattformar som delar sina reklamintäckter med folket tycker ju såklart att man först registrerar sig i yourwebbase och sen därifrån skaffar ett wowapp konto. 
Hela idén med yourwebbase är ju att vi går ihop och stöttar de som delar med sig.

yourwebbase registrering 


Men tycker du det räcker med chatt och spel så går det såklart att välja bara wowapp

                                                  wowapp registrering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar