torsdag 31 oktober 2013

Drömmar kan bli verklighet

Jag har inte skrivit nåt på länge för jag har varit så uppe i mina drömmar :)
Om man har inkomster från internet så kan man faktiskt förverkliga en del drömmar.....

Att bo i turkiet och ha en liten bar på stranden är en sån dröm som jag allvarligt funderar på.
Man är ju inte ung längre så varför inte göra nåt kul medans man fortfarande lever?

Alla vill ha garantier för allting, men det finns inga garantier för någonting.... det finns inga garantier för att en strandbar är en lönsam idé, det finns inga garantier för att mitt nuvarande jobb finns kvar för alltid heller och det finns inga somhelst garantier för att min internet inkomst finns kvar om ett år heller......

Så varför inte bara göra det som känns bäst :) 
jag har ju inte ens garantier på att jag lever nästa år.

Hoppas du ger lite idéer på min fbsida .... än så länge är det ju bara drömmar 
men kul att höra vad andra tycker om idén





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar