fredag 11 juli 2014

Arbeta online - Viral angels och Karatbars

Viral Angels är ett svenskt företag (ekonomisk förening) som hjälper företag att börsnoteras och som delar med sig av aktierna till sina medlemmar.

Karatbars är ett tyskt företag som har små 1 grams guldtackor som affärsidé. 
Den idén är bra för alla oss som inte har råd med att köpa vanliga guldtackor :)

Båda företagen är solida och lyder under strikta lagar (tyska och svenska)

Det som är fantastiskt utöver att man får spara sina pengar i guld och aktier
 är att de också erbjuder bra betalt till medlemmar som jobbar med att 
få fler personer att spara i guld/aktier.

Jag har inte varit så aktiv med att visa dessa inkomstmöjligheter för andra,
det vill jag ändra på men känner att jag behöver någon att samarbeta med.

Söker du något bra företag och en samarbetspartner så undersök dessa två (Karatbars och Viral angels)
Och känner du att de är rätt för dig så hör av dig :)


Jag rekommenderar att du skriver in dig i båda företagen och sen lyssnar på deras nästa live presentation/ webinar.
Det är faktiskt helt möjligt att tjäna pengar från din dator 
så sätt dig in i deras koncept!!!

Registrera dig i Karatbars här: klick
och
Registrera dig i Viral angels här: klick

2 kommentarer:

  1. Kan du förklara vad det är och hur det funkar? har svårt att förstå när man bara sitter och läser massa text på en sida men det verkar ju intressant

    SvaraRadera
  2. Karatbars är ett tyskt företag som jag har ett guldsparkonto hos, så istället för att sätta undan en summa på ett vanligt sparkonto så omvandlar jag det till guld.
    Det är ju bra i sig men ännu bättre är att företaget också belönar mig för att ge dem fler sparare och guldkunder. Därför kan man göra Karatbars till sin inkomstkälla det är ju en fantastisk produkt :)
    Viral angels är en svensk ekonomisk förening som hjälper företag att börsnoteras.
    Man betalar medlemsavgift i den klubben men får andelar i de företag som föreningen jobbar med. De belönar också sina medlemmar för att skaffa fler medlemmar.
    Så båda företagen kan man bygga sig en egen inkomstkälla med och samtidigt investera i guld och aktier.
    Jag har inte jobbat med detta seriöst men eftersom jag ser att det fungerar så vill jag nu satsa på dessa.
    Jag vill bli bättre insatt i deras koncept och visioner så därför vill jag åka och besöka dem.
    Det vore bra om jag fick några personer med mig från start så vi tillsammans kan göra egna presentationer efter vi lärt oss mer :D
    kram
    Lena

    SvaraRadera