fredag 20 september 2013

jo jag vill att alla tjänar pengar

ok... nu säger en del att mina blogginlägg om att tjäna pengar online egentligen är varningar för alla online inkomster..... nej så menar jag inte alls :) jag menar bara att man måste vilja det väldigt mycket för att orka hålla på att marknadsföra dag ut och dag in utan att det ger resultat från början.

Att vara medveten om svårigheterna när man börjar gör att man orkar mycket mer, för man vet att det är normalt att det tar tid att synas online.
Jag är helt enkelt för lat för att göra det rätt :)
* Min SEO är under all kritik.... jag orkar inte lära mig skriva så sökmotorerna fattar, jag vill mest att människor fattar
* alldeles för få bilder och har jag bilder så är de inte taggade rätt, ingen caption ingen alt tag....osv....
* Ingen pitch!! man måste pitcha sina produkter från början till slut men jag vill inte ha folk i mitt team som bara blev såld på en pitchad produkt... jag vill ha de som förstår en bra deal när de ser en och som vill jobba i mot å medgång med mig! Att fatta att det tar tid och energi är en bra insikt! Är man beredd på det så passar man här ;)

När vi är ett tillräckligt stort svenskt team så ska jag göra rätt jag lovar... men än så länge så rider jag snålskjuts på mina utländska team och då kan jag kosta på mig att vara lite mer slö här :D

viktigast är väl att vara i de rätta företagen med bäst utdelning och det är jag fortfarande övertygad om att jag är!


hoppsan  :) för ett par dar sen pratade jag om människors felaktiga tro att network marketing  är pyramidspel.... och just nu hittade jag en video i ämnet :)





personligen så orkar jag inte strida och gå in i diskussion med någon som bestämt sig för att allt man kan tjäna pengar på måste vara ett pyramidspel... så om du nu tänkte skriva och diskutera den frågan kan du strunta i det :) jag låter alla tycka vad de vill .....
jag gör detta för min skull och du behöver inte tycka om det !!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar